ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ
ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • /
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Η εταιρεία MY COMPANY FINANCE αναλαμβάνει με επαγγελματικότητα και εμπειρία να σας ενημερώσει και να σας απαντήσει σε όλα τα θέματα και τα ερωτήματα που σας αφορούν σχετικά με την ίδρυση και την ανάπτυξη μιας εταιρείας στη Ρουμανία.

Η διαδικασία έναρξης μίας εταιρείας ΕΠΕ στη Ρουμανία είναι απλή και πραγματοποιείται σε δύο κρατικές υπηρεσίες:

Α. Εμπορικό Μητρώο

  • Διερεύνηση και κατοχύρωση ονόματος εταιρείας
  • Έγκριση έδρας
  • Έγκριση μετόχων και διαχειριστών
  • Κατάθεση όλων των δικαιολογητικών και τελική έγκριση για τη σύσταση της εταιρείας
  • Με την έγκριση της ίδρυσης από το Μητρώο Εταιρειών, η νέα εταιρεία λαμβάνει ΑΦΜ και Αριθμό Μητρώου, ώστε να προχωρήσει στα επόμενα βήματα στην εφορία

B. Εφορία

  • Φορολογική έναρξη
  • Εγγραφή και υπαγωγή στο ΦΠΑ
  • Εγγραφή και υπαγωγή στο VIES (ενδοκοινοτικό ΦΠΑ)

Η διαδικασία που ακολουθείτε αναλυτικά:

1ο Βήμα
Επιλογή 3 επωνυμιών για την εταιρεία, οι οποίες κατατίθενται στο Μητρώο Εταιρειών ώστε να εγκριθεί η πρώτη κατά σειρά προτίμησης.

2ο Βήμα
1. Υπογραφή συμβολαίου ενοικίασης για το γραφείο.
2. Κατάθεση εταιρικού κεφαλαίου στην τράπεζα στο όνομα της υπό ίδρυση εταιρείας.
3. Συγγραφή του καταστατικού της εταιρείας, στο οποίο περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία των μετόχων, οι αρμοδιότητες, οι ευθύνες, οι διαδικασίες λειτουργίας και οι κωδικοί δραστηριοτήτων, βασική και δευτερεύουσες, σύμφωνα με την επίσημη λίστα (CODE CAEN) της Ρουμανίας.
4. Διάφορες βεβαιώσεις και δηλώσεις (π.χ. υπεύθυνη δήλωση ότι ο διαχειριστής δεν έχει χρέη σε νομικά και φυσικά πρόσωπα στη Ρουμανία) και απλά αντίγραφα ταυτοτήτων ή διαβατηρίων των μετόχων.
5. Κατάθεση του φακέλου στο Μητρώο Εταιρειών.

3ο Βήμα
1. Παραλαβή της έγκρισης της ίδρυσης από το Μητρώο Εταιρειών σε 1-2 εργάσιμες.
2. Παραλαβή από το Εμπορικό Μητρώο του επίσημου πιστοποιητικού ίδρυσης με το ΑΦΜ της εταιρείας και τον Αριθμό Μητρώου.
3. Ενεργοποίηση τραπεζικών λογαριασμών σε LEI & Euro ή άλλο νόμισμα.
4. Προετοιμασία φακέλου για την αίτηση υπαγωγής στο ΦΠΑ.

4ο Βήμα
Κατάθεση αίτησης φορολογικής ενεργοποίησης μαζί με την αίτηση και το φάκελο για την υπαγωγή στο ΦΠΑ (η διαδικασία αναλυτικά πιο παρακάτω).

5o Βήμα
Εάν εγκριθεί η αίτηση για υπαγωγή στο ΦΠΑ τότε γίνεται αίτηση για την εισαγωγή στο Vies, η έγκριση απαιτεί 1-3 εργάσιμες.
Λόγω της αλλαγής της νομοθεσίας για την ένταξη στο καθεστώς ΦΠΑ η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει από 4-30 ημέρες ανάλογα με την περίπτωση.


Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας για να κλείσετε ραντεβού και να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες από κοντά.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310 231557 Θεσσαλονίκη, 211 8005012 Αθήνα
Και στο e–mail: [email protected]


Οι πληροφορίες που αναφέρονται στο παρόν άρθρο σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν μοχλό πίεσης και παρακίνησης στον οποιοδήποτε με σκοπό την αποφυγή των επιμέρους νόμων ανά κράτος, παρά μόνο συμβουλευτικά κείμενα-άρθρα για ενημέρωσή τους.